Táplálkozás a szív egészségéért


Adatvédelmi Irányelvek 20 étel, amely csökkentheti a szívbetegség kockázatát A szívbetegségek megelőzésének legegyszerűbb módja az étrend megváltoztatása. Itt vannak azok az ételek, amelyek segítenek csökkenteni a szívbetegség kockázatát. Miután minden államban megvizsgálták a férfiakat és a nőket, és megbecsülték a szívkorukat olyan kockázati tényezők alapján, mint a magas vérnyomás, az elhízás, a dohányzás és a cukorbetegség, megállapították, hogy az Egyesült Államok alig ketyegő időzített bombák országa.

Az egészséges táplálkozás alapjai - a vitaminok és ásványi anyagok (3-6. osztályos korcsoport)

De vannak egyszerű módszerek arra, hogy elválasszák magukat a csomagtól, és visszafordítsák az órát a szívükön. És ez olyan étrend hozzáadásával, amely csökkentheti a szívbetegség kockázatát. Tehát ez azt jelenti, hogy itt az ideje, hogy a szív egészségét saját kezébe vegye! Itt azonosítottuk az abszolút legjobb ételeket, amelyek megvédik magukat a szívbetegségektől, mindezt kilók leadása közbenis.

Valójában egy kilencéves tanulmány a folyóiratban Keringési szívelégtelenség találtak olyan nőket, akik hetente egy-két adag kiváló minőségű csokoládét fogyasztottak, 32 százalékkal kisebb volt a szívelégtelenség kialakulásának kockázata, mint azoknál, akik nemet mondtak a kakaóra. És a második hosszú távú tanulmány megállapította, hogy azoknál a férfiaknál, akik a legtöbb csokoládét ették - hetente kb. A kutatók a kakaó egészségügyi előnyeit a polifenoloknak és a flavanoloknak tulajdonítják, amelyek gyulladáscsökkentő vegyületek, amelyek segítenek a szív védelmében.

A szójabab minden nap kiváló snack, mert kiváló magnézium- folát- és káliumforrás.

Légy a szíved barátja – Top 10 szíverősítő étel

Ezek a tápanyagok segíthetnek a vérnyomás csökkentésében és a szív egészségének támogatásában, csökkentve a szívbetegségek kockázatát. A bab pedig kiváló forrás.

táplálkozás a szív egészségéért

A Leedsi Egyetem kutatói számos vizsgálatot elemzett, és megállapította, hogy a szív- és érrendszeri betegségek kockázata minden elfogyasztott 7 grammra lényegesen alacsonyabb volt. Menjen egy kevés sült edamamért, vagy melegítsen fagyasztott hüvelyeket a kielégítő snack. Amitől a rooibos tea különösen jó az elméd megnyugtatásához, az az egyedi Aspalathin nevű flavanoid.

  • Ezt edd, ha egészséges szívet szeretnél - Dívány
  • Az ASD 2 frakciója magas vérnyomás esetén alkalmazható
  • Így egyen, ha nem akar elmeszesedett ereket! - EgészségKalauz
  • Magas vérnyomás 100 stroke
  • Létrehozva:

Kutatások azt mutatják, hogy ez a vegyület hozzájárulhat a szív egészséges megőrzéséhez azáltal, hogy csökkenti az éhséget és a zsír tárolását kiváltó stresszhormonokat. Ennek oka van, hogy bekerül a legjobb teák fogyáshoz! És ez jó hír - állítják a kutatók - mert a paradicsom különösen gazdag likopinban, egy antioxidánsban, amely a friss termék legtöbb tápanyagától eltérően főzés és feldolgozás után megnő.

Hogyan kellene étkezni az egészséges szív és érrendszer érdekében? Eláruljuk!

Több tucat tanulmány utal összefüggésre a likopinban gazdag paradicsom rendszeres bevitele és a szív- és érrendszeri betegségek, a bőrkárosodás és bizonyos rákok alacsonyabb kockázata között. Mivel a paradicsomban a betegség elleni küzdelemben előforduló polifenolok a bőrben fordulnak elő, a szőlő és a cseresznye paradicsom egészségesebb megoldás.

Dió Shutterstock A szív alakú dió megfelel az alakjának! Töltenek antioxidánsokat és omega-3 zsírsavakat, amelyek jelentősen csökkenthetik a szívbetegségek kockázatát - ami abban az esetben, ha nem tudná, számos halálos szövődményre utal beleértve a szívrohamot és agyvérzéstamelyek körülbelül halálesetet jelentenek az Egyesült Államokban évente.

A legtöbb szív-egészségügyi előny a dióolajból származik, ezért engedje el az olajokat úgy, hogy száraz serpenyőben közepes lángon pörkölje meg őket.

Szívbarát étrend

Vagy vegyen fel egy üveg dióolajat öltözködéshez és főzéshez. További hasznos tippeket keres? Ügyeljen arra, hogy iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy napi recepteket és ételhíreket kapjon a postaládájába! Lenmagot Shutterstock Egyedül egy evőkanál ezekből a rendkívül erős magokból csaknem három gramm hastöltő rost szolgál fel, mindössze 55 kalóriára.

Szeretjük ezt az arányt. Nem is beszélve arról, hogy a lenmag a leggazdagabb növényi forrás az omega-3 zsíroknak, amelyek segítenek csökkenteni táplálkozás a szív egészségéért gyulladást, elhárítani a hangulatváltozásokat, és segítenek megelőzni a szívbetegségeket és a cukorbetegséget.

A szív egészséges zsírok étrendje, mint például a lenmagokban, jó HDL-koleszterinszintet emel. A lenmag finom, diós adalékot ad a turmixokhoz, salátaöntetekhez és joghurthoz.

De szükséged lesz talaj lenmag a szív összes előnyének hogyan lehet örökre megszabadulni a magas vérnyomástól érdekében; a szilárd magok nem könnyen emészthetők.

15 étel a szívbetegek egészségéért

De a tudósok szerint ez a fokhagymafajta még a szív számára egészséges antioxidáns aktivitással bír, mint a friss dolgok. Idős fokhagymakivonat, más néven kyolic fokhagyma vagy A. Egy tanulmány megállapította, hogy azok a résztvevők, akik napi négy tablettát szedtek, csökkenték az artériákban a plakk felhalmozódását. Ez a két alapvető tápanyag, a D-vitamin és a kalcium.

Néhány joghurt tartalmaz egy szép adag káliumot is, amely egy bevált vérnyomáscsökkentő. Csak figyeljen az ízesített joghurtokra - ezek általában hozzáadott cukrokkal vannak tele. Válasszon ezek közül egyet a legjobb joghurtok a fogyáshoz a táplálkozási szakemberek szerint. Édesburgonya Shutterstock A lassú szénhidrátok királya vagyis lassan emészthetőek, és teltebbnek és energikusabbnak érzi magát édesburgonya tele vannak rostokkal és tápanyagokkal, és segíthet a zsírégetésben.

A varázslatos összetevő itt a karotinoidok, antioxidánsok, amelyek stabilizálják a vércukorszintet és csökkentik az inzulinrezisztenciát, ami megakadályozza a kalóriák zsírokká történő táplálkozás a szív egészségéért.

táplálkozás a szív egészségéért

Ez azt jelenti, hogy csökkentik a cukorbetegség kockázatát, amely a szíved egyik legnagyobb veszélye. Magas vitamin-profiljuk beleértve az A, C és B6-ot pedig több energiát ad az égéshez az edzőteremben.

Egészséges étrend a szív egészségéért

Főtt földimogyoró Shutterstock Ez a déli snack ötször annyi resveratrolt tartalmaz szív-egészséges fitonutriens található a vörösborban - mint szárazon pörkölt, olajban pörkölt vagy nyers földimogyoró. A főtt földimogyoró a héjában forralódik fel, és a resveratrol abban a keserű vörös papírhéjban található meg, amelyet általában dobunk, amikor nyers földimogyorót eszünk. A főtt földimogyoró is kevesebb kalóriát és kevesebb zsírt tartalmaz, mint a nyers vagy száraz pörkölt mogyoró.

A vadon élő lazacok rengeteg asztaxantint kapnak étrendjükből - különösen a sockeye lazacok, amelyek szinte kizárólag asztaxantinban gazdag planktonokat fogyasztanak.

Így egyen, ha nem akar elmeszesedett ereket!

A tenyésztett lazac olyan étkezési pelletet fogyaszt, amely nem tartalmaz természetes asztaxantint, ezért a gazdák szintetikus változatban adják hozzá '- mondja Adam Splaver, klinikai kardiológus és a Nano Health Associates társalapítója.

Avokádó Shutterstock A zsíros gyümölcs a szükséges saláta- és szendvicskrémet adhatja, de az íz és az állag mellett avokádó a Splaver szerint szilárd adagban egyszeresen és többszörösen telítetlen zsírokat is csomagolhat, amelyek segítenek csökkenteni az LDL rossz koleszterin szintjét, valamint csökkentik a szív- és érrendszeri betegségek és gyulladások kockázatát.

táplálkozás a szív egészségéért

Kelkáposzta Shutterstock Akár átalakítja őket ropogós chipsgé, akár más zöldségekkel keveri egy kiadós salátához, a kelkáposzta klasszikus kedvenc gyulladáscsökkentő szuperétel. A leveles zöld csésze mindössze 33 kalóriát tartalmaz, mégis szilárd mennyiségű rostot, vérszegénység elleni küzdelmet biztosító vasat, zsírban oldódó K- A- C-vitamint és csontépítő kalciumot képes csomagolni. A legjobb rész?

táplálkozás a szív egészségéért

A Splaver szerint a magnézium- és antioxidánsokban gazdag mandula megvédheti a szívét azáltal, hogy csökkenti az LDL-szintet, elősegíti a jobb vércukorszintet és a vérnyomás-szabályozást.

Ezek a szabad gyökök potenciálisan növelhetik a szívbetegségek és a rák kockázatát '- mondja Suzanne Fisher, bejegyzett dietetikus, engedéllyel rendelkező táplálkozási szakember és az Fisher Nutrition Systems.

Teljes kiőrlésű gabonák Shutterstock 'A teljes kiőrlésű gabonák a teljes gabonát tartalmazzák, ami azt jelenti, hogy nem dolgozták fel őket erősen a korpa és a csíra eltávolítására' - magyarázza Fisher. Kiváló étkezési rostforrások, amelyekről kimutatták, hogy javítják az emelkedett vér koleszterinszintjét, és csökkentik a szívbetegségek és a stroke kockázatát. A teljes kiőrlésű termékek elősegítik a jóllakottságot, csökkentve ezzel az elhízás táplálkozás a szív egészségéért.

Az extra fehérje, rost és vitaminok jóllaknak és kevésbé alkalmasak arra, hogy másodpercekig visszatérjenek a konyhába.

Gyöngyös árpa Shutterstock A gyöngyözött árpa egészséges gabona, amelyből nem sok ember eszik eleget, de könnyű beletenni levesekbe és pörköltekbe, vagy köretként néhány fűszerhez. Egy tanulmány a European Journal of Clinical Nutrition megállapította, hogy a résztvevők, akik a finomított búza helyett Kamut búzatermékeket ettek, mindössze nyolc hét alatt csökkentették az összes koleszterint, az LDL-koleszterint a rossz fajtát és a citokineket, amelyek gyulladást okoznak az egész testben.

Gyömbér Shutterstock Gyömbér több, mint a turmixokat és sushit élénkítő népszerű fűszer; ez az erős gyökér segíthet a koleszterinszintjén is. Kutatások táplálkozás a szív egészségéérta gyömbérről kiderült, hogy segít csökkenteni az összkoleszterin, táplálkozás a szív egészségéért LDL és a nagyon alacsony sűrűségű lipoprotein VLDL szintjét, amikor az alanyok három adag három grammos gyömbér kapszulát fogyasztottak.

Reszeljen egy kis friss gyömbért a következő turmixba vagy teába, hogy szívbővítő előnyökhöz jusson. És adagonként 4 gramm rostnál a zabpehely jól megtartja ebédidőig. Próbáld ki az egyikünket egyik napról a másikra zab receptek gyors és egyszerű reggelihez, amelyet útközben is elfogyaszthat.