Kókuszolaj a szív egészségéért, Miért jobb a kókuszolaj, mint más zsiradékok?


A kókuszolaj húsz előnyös tulajdonsága és mellékhatása

A kókuszolaj egészségügyi előnyei A kókuszolaj 10 legjobb bizonyítékokon alapuló egészségügyi előnye Ez egy részletes cikk a kókuszolajról és annak egészségügyi előnyeiről. Íme 10 módja annak, hogy a kókuszolaj javítsa az egészségét.

Ide kattintva adhatja le rendelését.

Bizonyítékokon alapuló Ez a cikk tudományos bizonyítékokon alapul, szakértők által írt, és szakértők által ellenőrzött tényeken. Az érvelés mindkét oldalát megvizsgáljuk, és törekszünk arra, hogy objektívek, elfogulatlanok és őszinték legyünk.

A kókuszolajat széles körben forgalmazzák szuperélelmiszerként.

A kókuszolaj húsz előnyös tulajdonsága és mellékhatása

A kókuszolajban található zsírsavak egyedülálló kombinációja pozitív hatással lehet az egészségére, például fokozhatja a zsírégetést, a szív egészségét és az agyműködést. Íme 10 bizonyítékokon alapuló egészségügyi előny a kókuszolajról. A kókuszolaj egészséges kókuszolaj a szív egészségéért tartalmaz A kókuszolaj magas telített zsírokban gazdag.

  • Magas vérnyomású élelmiszerek
  • Szív-egészségügyi nők statisztikák
  • Ezt teszi a testeddel a kókuszolaj fogyasztása - Coconutoil Cosmetics
  • Fokhagyma vérnyomás csökkentésére
  • Valóban annyira egészséges a kókuszzsír? Tények és tévhitek | Diéta és Fitnesz
  • Miért jobb a kókuszolaj, mint más zsiradékok? - ProVitamin Magazin
  • Érdekességek a kókuszolajról és a pálmaolajról

Ezeknek a zsíroknak más hatása van a szervezetre, mint a legtöbb más étkezési zsírnak. A kókuszolajban található zsírsavak serkenthetik a szervezeted zsírégetését, és gyors energiát biztosítanak a testednek és az agyadnak. Emellett emelik a HDL jó koleszterint a vérben, ami segíthet csökkenteni a szívbetegségek kockázatát. Az Ön számára javasolt: A tojásfogyasztás 10 legfontosabb egészségügyi előnye A legtöbb étkezési zsírt hosszú láncú trigliceridek LCT kategóriába sorolják, míg a kókuszolaj tartalmaz néhány közepes láncú trigliceridet MCTamelyek rövidebb zsírsavláncok.

Amikor MCT -ket eszik, hajlamosak egyenesen a májba jutni.

magas vérnyomás alacsony pulzusszámmal magas vérnyomás elleni gyógyszerek atf

A szervezet ezeket gyors energiaforrásként használja, vagy ketonokká alakítja. A ketonoknak hatalmas előnyei lehetnek az agy számára, és a kutatók a ketonokat az epilepszia, az Alzheimer -kór és más betegségek kezelésére használják. Összefoglaló: A kókuszolaj magas MCT -t tartalmaz, egy olyan típusú zsírt, amelyet a szervezet másképp metabolizál, mint a legtöbb más zsír.

Tények és tévhitek Manapság egyre inkább terjednek — elsősorban nem kellőképpen hiteles internetes források alapján — a kókuszzsír széles körű egészségvédő, sőt sok esetben gyógyító, megelőző hatásairól szóló írások. Azonban a legtöbb, a tudományos bizonyítékok hiányában, nem megalapozott állításokat tartalmaz.

Az MCT -k felelősek a kókuszolaj számos egészségügyi előnyéért. A kókuszolaj fokozhatja a szív egészségét A kókusz ritka étel a nyugati világban, az egészségtudatos emberek a fő fogyasztók.

Miért jobb a kókuszolaj, mint más zsiradékok?

Az Ön számára javasolt: A zöld tea 10 bizonyítékokon alapuló egészségügyi előnye A világ egyes részein azonban a kókuszdió - amely kókuszolajjal van tele - olyan étrendi alapanyag, kókuszolaj a szív egészségéért az emberek generációk óta boldogulnak.

A kutatók nemcsak jó általános egészségi állapotról számoltak be, hanem nagyon alacsony szívbetegségekről is. A kitavaniak Pápua Új -Guineában is sok kókuszdiót esznek gumók, gyümölcsök és halak mellett, és kevesebb a stroke vagy a szívbetegség kockázata. Összefoglaló: Kókuszolaj a szív egészségéért számos populáció generációkon át virágzott, jelentős mennyiségű kókuszdiót fogyasztva, és tanulmányok szerint jó szív -egészségükkel rendelkeznek.

A oolong tea szív egészsége ösztönözheti a zsírégetést Az elhízás az egyik legnagyobb egészségügyi állapot, amely ma a nyugati világot érinti. Míg egyesek úgy gondolják, hogy az elhízás csak az, hogy valaki hány kalóriát eszik, ezeknek a kalóriáknak a forrása is fontos.

Kókuszolaj, jó vagy káros az egészségre?

A különböző ételek különböző módon befolyásolják a szervezetet és a hormonokat. A kókuszolajban található MCT-k növelhetik a szervezet által elégetett kalóriák számát a hosszabb láncú zsírsavakhoz képest. Ezek a tanulmányok azonban nem kifejezetten a kókuszolaj hatásait vizsgálták. Jelenleg nincs jó bizonyíték arra, hogy a kókuszolaj fogyasztása növeli az elköltött kalóriák számát.

Kókuszolaj, jó vagy káros az egészségre Potenciális élet

Ne feledje, hogy a kókuszolaj nagyon magas kalóriatartalmú, és nagy mennyiségben fogyasztva könnyen súlygyarapodáshoz vezethet. Maga a kókuszolaj azonban nem biztos, hogy ugyanazt a hatást fejti ki.

cukorbetegség és magas vérnyomás elleni gyógyszerek lehetséges-e UHF magas vérnyomás esetén

Az Ön számára javasolt: A spirulina 10 egészségügyi előnye Amikor a szervezet emészti a laurinsavat, monolaurin nevű anyagot képez. A laurinsav és a monolaurin egyaránt képes elpusztítani a káros kórokozókat, például baktériumokat, vírusokat és gombákat.

Például a kémcsőben végzett vizsgálatok azt mutatják, hogy ezek az anyagok segítenek elpusztítani a Staphylococcus aureus baktériumokat, amelyek staph fertőzést okoznak, és a Candida albicans élesztőt, amely az emberek által okozott gombás fertőzések gyakori forrása.

ADVANCED #1 - A szívműködés élettana

Van néhány bizonyíték arra is, hogy a kókuszolaj szájvízként való használata - az olajhúzásnak nevezett folyamat - előnyös a szájhigiéniában, bár a kutatók a bizonyítékokat gyengének tartják. Nincs bizonyíték arra, hogy a kókuszolaj csökkenti a megfázás vagy más belső fertőzések kockázatát.

Érdekességek a kókuszolajról és a pálmaolajról

Összefoglaló: A kókuszolaj szájvízként való használata megakadályozhatja a szájfertőzést, de további bizonyítékokra van szükség. A kókuszolaj csökkentheti az éhséget Az MCT -k egyik érdekes tulajdonsága, hogy csökkenthetik az éhséget. Az Ön számára javasolt: 10 bizonyítékokon alapuló egészségügyi előnye a fekete tea Ez összefüggésben lehet azzal, ahogy a szervezet metabolizálja a zsírokat, mert a ketonok csökkenthetik az ember étvágyát.

Azok, akik a legtöbb MCT -t fogyasztották, kevesebb kalóriát fogyasztottak naponta. Egy másik, 14 egészséges férfit vizsgáló tanulmány arról számolt be, hogy azok, akik a legtöbb MCT -t fogyasztották reggelire, kevesebb kalóriát fogyasztottak ebédkor.

Ezek a tanulmányok kicsik voltak és nagyon rövid időtartamúak voltak.

Miért jobb a kókuszolaj, mint más zsiradékok? Akik nem szeretik a kókusz ízét, azok is bátran kipróbálhatják, a kókuszolaj ugyanis nem ad kókuszos utóízt vagy aromát az ételeknek, sütéskor nem terjed erős olajszag, többször felhasználható, sokáig eltartható, és az egészségre különösen jó hatással van. A kókuszolaj színe fehér, állaga a hagyományos zsírokéhoz hasonló, melegítésre gyorsan megolvad, és a legtöbb növényi olajjal szemben nagyon jól bírja a magas hőmérsékletet. Nemcsak az ételek elkészítésére használható; húsok, halak sütésére, rántottáknál, süteményekbe vaj helyett, de a bőr és a haj ápolására is kiváló, ezért a kozmetikai iparban is jelentős alapanyaggá vált. Otthon is egyszerűen kihasználható minden, az egészséget és a szépséget támogató tulajdonsága.

Ha ez a hatás hosszú távon fennmaradna, több év alatt csökkent testsúlyhoz vezethet. Bár a kókuszolaj az MCT -k egyik leggazdagabb természetes forrása, nincs bizonyíték arra, hogy a kókuszolaj -bevitel jobban csökkenti az étvágyat, mint más olajok.

  1. 10 bizonyítékokon alapuló egészségügyi előny a kókuszolajról
  2. A magas vérnyomás tünetei és jelei

Egy tanulmány szerint a kókuszolaj kevésbé töltő, mint az MCT olaj. Összefoglaló: Az MCT -k jelentősen csökkenthetik az étvágyat, ami hosszú távon csökkent testtömeghez vezethet. A kókuszolaj csökkentheti a rohamokat A kutatók jelenleg tanulmányozzák a ketogén étrendamely nagyon alacsony szénhidrát- és magas zsírtartalmú, különböző betegségek kezelésére.

kapcsolat a fogászati egészségügyi szívbetegségek között jóindulatú magas vérnyomás

Az Ön számára javasolt: A kelbimbó 10 bizonyítékokon alapuló egészségügyi előnye Ennek a diétának a legismertebb terápiás alkalmazása a gyógyszer-rezisztens epilepszia kezelése gyermekeknél. Az étrend drámaian csökkenti a rohamok számát epilepsziás gyermekeknél, még azoknál is, akik nem jártak sikerrel többféle gyógyszerrel.